Zoeken

Terug naar overzicht

Type: MVS

Vlaanderen

Vlaanderen
250.000,-
Dit schip is al

23.092 x

bekeken
Algemene gegevens:  
Tonnenmaat: 962
Tonnenmaat op 2,50 meter: 800
Tonnenmaat op 2,20 meter:
TEU's:
Certificaten (geldig t/m): Euroclass en ADNR geldig tot dec 2019 en Ovocom
Jaartalvlak: Half van 1950 en half nieuw ('99 / '04 / '09)
Bouwwerf: De Biesbosch, Dordrecht
Bouwjaar: 1950
Afmetingen: 73,45 x 8,13 x 2,82
Kruiplijnhoogte zonder ballast: 4,70 mtr
Kruiplijnhoogte met ballast: 4,30 mtr
Gelast / geklonken: 50 / 50
   
Het ruim:  
Ruiminhoud:
Soort ruim / laadvloer: 2 ruimen, stalen vloer
Ruimafmetingen: 3 openingen: 16 x 5.90 mtr bovenkant6
Dennenboomhoogte: 4,20 mtr
Luiken: Schuifluiken
Luikenwagen:
   
Motorgegevens:  
Type hoofdmotor: 960 pk Caterpillar 3508
Aantal PKs: 960
Bouwjaar motor: 2003
Draaiuren na revisie:
Draaiuren totaal: 26200
Koppeling: Advance
Straalbuis:
Boegschroef: 200 pk Daf 1160
   
Overige gegevens:  
Nautische uitrusting: Compleet, camera voorschip, 2x marifoon rt 2048, radar Alphatron jma610 type 3, digitale timer voor generator, elektronisch zoeklicht, voltmeters aanwezig, radarmast vanuit stuurhut bedienbaar, tachograaf, dieptemeter RH Sigma Line
Stuurwerk: Van der Velden
Schroef grootte: 155 cm
Woningindeling achter: 2 slaapkamers, ruime badkamer, volledig gerenoveerd in september 2011, nieuwe Rafa-ramen
Woningindeling voor: 1 slaapkamer, nieuw van 2008
Airco's: te bespreken
Autokraan: 10 meter, uitschuifbaar 14 mtr. 1700 kg
Soort stuurhuis: Overzakbaar, polyester
Generatoren: 2x 25 kva Hatz 280 uur en 1x 17 kva Hatz 11000 uur (03-2013)
Watertank inhoud achter:
Watertank inhoud voor: 10.000 ltr
Gasolie inhoud achter: 15.000 ltr
Gasolie inhoud voor: 1200 ltr
   
Condities:  
Prijs: €250.000,-
Leveringscondities:

Opmerkingen:

2017: nieuwe stalen vloer 10 mm. (staal 52), onder de vloer schoongemaakt en in het vet gezet, hoofdspanten extra verstevigingen aangebracht (zware constructies varen). Totaal ca. € 25.000,-
nieuwe hydrofoor, boegschroef vervangen door een gereviseerd exemplaar, bekabeling machinekamer achter vernieuwd
2016: hoofdmotor beurt ca € 12000, boegschroef beurt ca € 7000,-
Ballast capaciteit: 130 ton per uur
Op achterschip draadlier geplaatst.
Ankerlier voorschip met elektromotor 380 v, bj. 2009.
Machinekamer voor en achter geschilderd.
Boegschroef: schroefas en afdichtingen vernieuwd. Nieuwe omvormer, 2500 watt acculader.
Eventueel met vast werk.
Oktober 2013 hoofdmotor uitgelijnd, december 2013 nieuwe hydro cylinder stuurwerk, oktober 2014 nieuw noodstuurwerk

Foto's