Zoeken

Terug naar overzicht

Type: MVS

Misonda

Misonda
360.000,-
Dit schip is al

9.415 x

bekeken
Algemene gegevens:  
Tonnenmaat: 1405
Tonnenmaat op 2,50 meter: 1279
Tonnenmaat op 2,20 meter: 1050
TEU's: 48
Certificaten (geldig t/m): SI t/m april 2024
Jaartalvlak: 1996
Bouwwerf: Ruisbroek
Bouwjaar: 1925
Afmetingen: 80 x 9,48 x 2,68
Kruiplijnhoogte zonder ballast: 5,60 mtr
Kruiplijnhoogte met ballast: 4,60 mtr
Gelast / geklonken: Geklonken
   
Het ruim:  
Ruiminhoud: 2150
Soort ruim / laadvloer: 1 ruim, enkelwandig, stalen vloer, 12 mm
Ruimafmetingen: 60 mtr
Dennenboomhoogte:
Luiken: Stapel pontonluiken, Blommaert
Luikenwagen:
   
Motorgegevens:  
Type hoofdmotor: Cummins KTA 38 M2
Aantal PKs: 1200
Bouwjaar motor: 2001
Draaiuren na revisie: 700 per 6-2017
Draaiuren totaal: 35.700 per 6-2017
Koppeling: Masson 2001
Straalbuis: Nee
Boegschroef: DAF 1160, 320 pk
   
Overige gegevens:  
Nautische uitrusting: GPS, AIS, 2 x camera, 2 x marifoon, piloot, Tresco, clinometer, dieptemeter, radar RH color, roerstand en bochtaanwijzer
Stuurwerk: Hydraulisch, Van der Velden
Schroef grootte: 145 cm
Woningindeling achter: 2 slaapkamers
Woningindeling voor: 1 slaapkamer
Airco's: Achter, Stuurhut, Voorwoning
Autokraan: 16 mtr uitschuifbaar, 2.500 kg, bouwjaar: 2006, Lagendijk ( evt af te stellen tot 3500 kg)
Soort stuurhuis: Aluminium Bernaerts
Generatoren: Hatz 27 kva bj 2011, Deutz 35 Kva bj 10 - 2016
Watertank inhoud achter: 5.000 L
Watertank inhoud voor: 2.000 L
Gasolie inhoud achter: 15.000 L
Gasolie inhoud voor: 2.000 L
   
Condities:  
Prijs: €360.000,-
Leveringscondities: In overleg

Opmerkingen:

Vlak van 1996
Keuken van alles voorzien 2011
Badkamer luxe 2012
Stuurhut 2012
Radar op voorschip aluminium met uitschuifbare mast,en hydraulische mast op achterschip.
Twee recente generatoren:Hatz 27 kva van 2012 en Deutz 35 kva van 10-2016.
Complete motor revisie:maart 2017
Complete ruim voorzien van nieuwe trimvulling van 1,25m hoog.
Schroef nagekeken in januari 2017.
Autokraan alle slangen vernieuwd en voorzien van nieuwe =certificaten.
Nieuwe Electriciteit stuurwerk 2017 (Vissers & van Dijk). Tevens hydraulisch volgens ILT
Nieuwe Hydrofoor voorschip.
Nieuw SI (ook voor op de Rijn) t/m april 2024.
Zeer goed doorgerepareerd schip.
December 2017 nieuwe set tractie accu's
In 2017 is er voor meer dan 165.000 euro ge´nvesteerd in het schip.

Foto's