Zoeken

Terug naar overzicht

Type: MVS

Koinonia

Koinonia
525.000,-
Dit schip is al

3.580 x

bekeken
Algemene gegevens:  
Tonnenmaat: 1200
Tonnenmaat op 2,50 meter: 1200
Tonnenmaat op 2,20 meter: 1007
TEU's:
Certificaten (geldig t/m): Zone 2, geldig t/m augustus, 2025, en CVO, geldig t/m augustus, 2025
Jaartalvlak: 2018
Bouwwerf: VEB Rosslauer Schiffswerft Roslau Elbe
Bouwjaar: 1962
Afmetingen: 84,05 x 8,20 x 2,50 m
Kruiplijnhoogte zonder ballast: 4,70 m
Kruiplijnhoogte met ballast: 4,00 m
Gelast / geklonken: Gelast
   
Het ruim:  
Ruiminhoud: 1800 m3
Soort ruim / laadvloer: 1 ruim
Ruimafmetingen: 60 x 7,50 m opening 60x6,20m met 2x pijpgebint
Dennenboomhoogte: 1,50 m
Luiken: aluminium Friese kap Blommaert (bj 2007)
Luikenwagen: fabr. Blommaert 2007
   
Motorgegevens:  
Type hoofdmotor: MTU 12 V 2000 M 60
Aantal PKs: 816
Bouwjaar motor: 2004
Draaiuren na revisie: 0 in 2018
Draaiuren totaal: 22.000 per 11-7-2018
Koppeling: ZF-MASSON
Straalbuis: ja 2006
Boegschroef: Mercedes Benz 12 cilinder 257 kW bjr. 2000 revisie 2015
   
Overige gegevens:  
Nautische uitrusting: 3x Sailor RT 6248 marifoons waarvan 1x voor uitgebreide Zone 2. AIS Oceansat . Bolkompas JRC bjr.2011. Radar Radio Holland type RHRS-2005 RC bouwjaar januari 2016. Bochtaanwijzer Sigma 500. Automatische piloot Sigma 500. Dieptemeter RH ES 2000. Clinometer Heftronic. Boordintercom RH IS2000. Schijnwerper elektrisch bedienbaar. Hoorn Elektrisch, compressorhoorn. 4x camera.
Stuurwerk: Nieuw juli 2018 2 roeren Rosemeier werft.
Schroef grootte: 140 cm
Woningindeling achter: 3 slaapkamers,
Woningindeling voor: opslagruimte die tot voorwoning verbouwd kan worden.
Airco's: ja, woning en stuurhut
Autokraan: 10 m. uitgeschoven 17 m. 1.750 kg (bj 2008)
Soort stuurhuis: aluminium staat op schaar, kan 1,50 op en neer
Generatoren: Yanmar 2014 42,5 kVa en 35 kVa
Watertank inhoud achter: 15.000 L
Watertank inhoud voor:
Gasolie inhoud achter: 34.000 L
Gasolie inhoud voor:
   
Condities:  
Prijs: €525.000,-
Leveringscondities: notk

Opmerkingen:

2014: nieuwe zekeringkast voor- en achterop. 2015: elektra machinekamer voorop grotendeels vervangen.
Hoofdmotor MTU gereviseerd juli 2018. Nieuwe klasse gemaakt augustus 2018. 2018 : gedeeltelijk nieuw vlak met kimmen en ijzeren buikdenning . Nieuwe 2e Hydrauliektank. Oude Beckerroer [ flaproer ] vervangen door 2 roeren type Rosemeier. Schroefasafdichting: de Waal patentafdichting. Vuilwatertank ca. 3000 L. Gelijkrichter: Welco 320. Acculader: Victron Skylla 24/100. Omvormer: Victron 24/2000/50. Grote woning totaal gerenoveerd in Juli 2018 met o.a laminaatvloer, nieuwe keuken en badkamer met ligbad enz. Ingang naar stuurhut is buitenom en via trap in de badkamer. Max. kijkhoogte is 6 mtr. Romp en vlak geteerd. Laadruim onder hoge druk gereinigd en geverfd. Voor op bevindt zich een hydraulische strijkbare mast van Blommaert (bj 2008). Zeer snellopend schip met veel cuubs. Bijna altijd aflaadbaar op maximale diepgang.

Foto's